Google Image Search optimizacija

Kdor še ni uporabljal funkcije “Image Serch” v Googlu, zagotovo živi pod kamnom na Marsu. Izjemno priročna funkcionalnost Googla nam omogoča, da iščemo našo iskalno besedo tudi po fotografijah na spletu.

Google uporablja metapodatke, oznake in deskriptorje za namene indeksiranja, zato so za Google pomembni pri prepoznavanju vaše slike in konteksta, v katerem se uporablja. Boljše indeksiranje pomeni boljšo uvrstitev v rezultatih iskanja. Spodaj so glavni elementi, ki jih je mogoče prilagoditi vsakič, ko naložite sliko za prikaz na vašem spletnem mestu in na katere morate biti pozorni, da bodo vaše slike prikazane na višjih mestih v Google Image Search (iskanju po fotografijah).

  1. Ime fotografije
    Kot je prikazano zgoraj, je ime datoteke najosnovnejši opis vaše slike, po katerem je mogoče iskati. Naj ime šteje.
  2. Alt oznake
    So atributi HTML, ki se uporabljajo za opis vaše slike in se uporabljajo namesto slike, ko ni prikazana. Besedilo bi na primer prikazal bralnik zaslona za slabovidne, ko so slike onemogočene v brskalniku ali ko slike ni mogoče dekodirati. Oznaka alt je nadomestni prikaz besedila namesto slike.
  3. Opis fotografije.
    Govorimo o naslovu ali opisu, ki je prikazan s sliko.
    Opisi. Opis je polje, ki omogoča popolno razlago slike in lahko vsebuje dodatne podrobnosti, vključno s povezavami. Opisi se prikažejo, ko kliknete sliko v objavi ali na spletnem mestu in jo odprete v ločenem oknu.
  4. Kontekst slike.
    Google določi ustreznost slik za rezultate iskanja glede na kontekst vsega drugega okoli njih, vključno z besedilno vsebino, drugimi slikami, naslovom strani in URL-jem strani.

Pefektni primer kako se podjetje odziva na potrebe potrošnikov pa je anekdota, kako je nastal Google Image Search.

Leta 2000 je Jennifer Lopez na Grammyje oblekla Versace-jevo obleko. Kontraverzna obleka je postala pravi hit v medijih in med oboževalci. Vsi so hoteli videti fotografije iz dogodka. Google je zaznal povečano iskanje na to temo in videli so, da niso uspeli zadovoljivo prikazati relevantnih podatkov z dosedanjim besedilnim iskalnikom.

V eseju, objavljenem januarja 2015 na Project Syndicate, Eric Schmidt, izvršni predsednik Googla, piše: “Takrat je bila to najbolj priljubljena iskalna poizvedba, kar smo jih kdaj videli. Vendar nismo imeli zanesljivega načina, da bi uporabnikom dobili točno tisto, kar so želeli : Fotografijo J.Lo, ki nosi to obleko.”

Kot rezultat, je povedal Schmidt: “Se je rodil Google Image Search.”

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

sl_SISlovenian