Ko delo postane zabava

Marketinške rešitve za mala in srednja podjetja!

Sodelujem z mladimi, uspešnimi strokovnjaki na svojem področju.
Specializacija je pogoj za uspeh v tako hitro spreminjajočem digitalnem okolju. Sem marketinški strokovnjak z več kot 20 letnimi izkušnjami v klasičnem marketingu.
Specializirana sem za SEO, predvsem vsebinsko optimizacijo in offsite optimizacijo, med tem ko tehnični del optimizacije prepuščam sodelavcem, ki izdelujejo spletne strani.
Prav tako sem specializirana v PPC oglaševanju - specifično Google Ads Search in Display oglaševanju.
Digitalni manever je nastal kot kompromis med mnogoštevilčno ekipo digitalne agencije, katere pomankljivost je visoka cena storitev in mojstrom za vse, ki navkljub ugodni ceni nima specializacije preko celotne širine kanalov digitalnega marketinga.
Naša misija.
Da bi kakovostne storitve iz digitalnega marketinga bile dostopne malim in srednjim podjetjem.
Vizija Digitalnega Manevra.
Želimo biti del vaše poslovne družine. Želimo se veseliti vaših zmag in z vami kdaj spiti tudi kavico in pokramljati o poslu... ali pa o vremenu.
Predstavitev

Pozdravljeni,
Moje ime je Mateja Praprotnik Juvančič.
Že v 80tih letih sem se spoznala z računalniki, saj je moj oče bil navdušen amaterski programer. No, v tistih časih so najbrž bili vsi amaterji.. vsak se je sam učil osnove programsikh jezikov.
Najbolj pa me je navdušil pojav interneta in ko sem si leta 1999 ustvarila prvi email naslov na hotmail domeni (mimogrede iz nostalgije ga še vedno uporabljam) se ne nezadržno večala moja fascinacija nad www.
Leta 2001 sem objavila prvo spletno stran, ki sem jo naredila za mojega delodajalca, podjetje Stotinka d.o.o.. In od takrat naprej je fascinacija nad fenomenom svetovni splet samo še rastla.
Ze vec kot 20 let delam v marketingu in prodaji, večinoma v velikih proizvodnih podjetjih, kjer sem vodila marketinške projekte – od sejemskih prireditev do izdelave katalogov izdelkov, moje izkušnje so izjemne.
A vedno je digitalni marketing ostal z mano. V podjetjih, ki so se še upirala novemu pristopu marketingu kot hobi, v drugih podjetjih pa kot del mojih nalog.
Leta 2016 sem prvič pridobila Google Ad Words certifikat, kot se je še takrat imenoval. In od takrat se redno izpopolnjujem v znanju različnih aspektov digitalnega marketinga.
Leto 2021 je zame leto velikih sprememb. Odločila sem se za samostojno pot pod okriljem podjetja Manever.
Drznite si z mano tudi vi. Vabim vas na novo dogodivščino!