10 Profi nasvetov za sodelovanje z influencerji – influencer marketing

Influencer marketing

Pred kampanjo – influencer marketing strategija

  1. Raziskujte Najprej morate najti pravo osebo. Influencerji so različnih velikosti in oblik, vaš primarni cilj pa je najti najprimernejše. Če ste v tem popolnoma novi, je odličen začetek ustvarjanje seznama ključnih besed, povezanih z vašo industrijo, in iskanje ljudi, ki se pogosto pojavljajo kot najboljši rezultat.
  2. Poskrbite, da dejansko sodelujete z influencerji Influencerski marketing ni osredotočen na influencerja, temveč na občinstvo, ki ga spremlja. Analizirati morate, ali so sledilci osebe, s katero načrtujete sodelovanje, del vaše ciljne publike. Najboljši način je, da uporabite funkcijo analize konkurence Metricool, ki vam omogoča primerjavo različnih influencerjev glede na angažiranost, vtise in doseg.

Influencerji so različnih velikosti in “cen “

Ne pustite se zavesti majhnemu številu sledilcev. Če je občinstvo angažirano, lahko manjši influencerji (mikro-influencerji) dosežejo impresivne rezultate za delček stroškov večjih imen. V influencer marketingu stopnje angažiranosti, pristnost in nišna relevantnost pogosto prevladajo nad številom sledilcev.

Vrste Instagram influencerjev po velikosti in cenah

  Sledilci Cena (Posts & Reels) Cena (Stories)
Nano-influencer < 10.000 < $100 $50
Mikro-influencer 10.000 – 50.000 $100 – $500  
Srednji influencer 50.000 – 100.000 $500 – $5,000  
Makro-influencer 100.000 – 500.000 $5,000 – $10,000  
Mega-influencer več kot 500.000 $10,000 $2,500

Vrste TikTok influencerjev po velikosti in cenah

  Sledilci Cena (objava)
Nano-influencer < 10,000 $25
Mikro-influencer 10,000 – 100,000 $25 – $125
Srednji influencer 100,000 – 500,000 $125 – $1,200
Makro-influencer 500,000 – 1M $1,200 – $2,500
Mega-influencer > 1M $2,500

 Vrste YouTube influencerjev po velikosti in cenah

  Sledilci Cena (video)
Nano-influencer < 50,000 < $200
Mikro-influencer 50,000 – 100,000 $200 – $5,000
Srednji
influencer
100,000 – 500,000 $5,000 – $10,000
Makro-influencer 500,000 – 1M $10,000 – $20,000
Mega-influencer > 1M $20,000

Opomba: Na cene vpliva veliko dejavnikov (demografija sledilcev, niša itd.). Uporabite to tabelo kot referenco in izhodišče, vendar se obrnite na influencerje neposredno, da dobite njihove natančne cene. Cene so v US dolarjih, saj je članek preveden iz ameriške strani.

Izkoristite dolgoročna partnerstva in plačila na podlagi provizije 

Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov z influencerji in vzpostavljanje strategije influencer marketinga lahko vodi do boljših cen in bolj pristnih priporočil. Influencerji bodo bolj verjetno postali resnično zainteresirani za vašo blagovno znamko, kar bo privedlo do bolj dosledne in privlačne vsebine.

Odnosi so pomembni 

Čeprav gradimo komercialni odnos, smo vsi ljudje. Nikoli ne pozabite na to. Gradnja močnega osebnega odnosa vas bo pripeljala dlje.

Usklajenost z blagovno znamko 

Izbira pravih oseb za sodelovanje je prvi nujni korak za uspešno kampanjo. Doseg, interakcija in honorar niso pomembni, če je med blagovno znamko in influencerjem velika neskladnost.

Postavite jasna pričakovanja 

Jasnost je ključnega pomena. Poskrbite, da boste vsi na isti strani glede ciljev, dostav, časovnice, proračuna in plačilnih pogojev. Vključite smernice, kreativne briefe in merila uspešnosti. Ne pozabite na pravne in etične zadeve, kot so razkritje in avtorske pravice.

Med kampanjo

Spremljajte vsebine influencerjev 

Pozorno spremljajte vsebine, ki jih influencerji objavljajo o vaši blagovni znamki. Redno preverjajte vsebine, merite angažiranost in dajajte konstruktivne povratne informacije.

Interakcija z njihovim občinstvom 

Majhna dejanja, kot je sodelovanje v komentarjih objav influencerjev in deljenje njihove vsebine na vaših računih, lahko povečajo angažiranost in vidljivost.

Podpirajte svoje influencerje 

Poskrbite, da imajo influencerji dostop do ustreznih virov, kot so vzorci izdelkov, informacije ali blagovno-znamčna vsebina.

Po kampanji

Natančno spremljajte rezultate 

Definirajte želene cilje pred izbiro influencerjev. Merite rast občinstva, vtise, omembe in promet na spletnem mestu. Konverzije so končni cilj, ki bodo določale uspešnost kampanje.

Zaključek

Delo z influencerji lahko prinese izjemne rezultate, vendar le, če je pravilno izvedeno. Temeljita priprava in spremljanje kampanje sta ključna za uspeh.

Ste že sodelovali z influencerji? Delite svoj najboljši nasvet, ki smo ga morda izpustili.

Članek je preveden iz Metricool.

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

sl_SISlovenian