Influencer marketing
Pred kampanjo – influencer marketing strategija
- Raziskujte Najprej morate najti pravo osebo. Influencerji so različnih velikosti in oblik, vaš primarni cilj pa je najti najprimernejše. Če ste v tem popolnoma novi, je odličen začetek ustvarjanje seznama ključnih besed, povezanih z vašo industrijo, in iskanje ljudi, ki se pogosto pojavljajo kot najboljši rezultat.
- Poskrbite, da dejansko sodelujete z influencerji Influencerski marketing ni osredotočen na influencerja, temveč na občinstvo, ki ga spremlja. Analizirati morate, ali so sledilci osebe, s katero načrtujete sodelovanje, del vaše ciljne publike. Najboljši način je, da uporabite funkcijo analize konkurence Metricool, ki vam omogoča primerjavo različnih influencerjev glede na angažiranost, vtise in doseg.
Influencerji so različnih velikosti in “cen “
Ne pustite se zavesti majhnemu številu sledilcev. Če je občinstvo angažirano, lahko manjši influencerji (mikro-influencerji) dosežejo impresivne rezultate za delček stroškov večjih imen. V influencer marketingu stopnje angažiranosti, pristnost in nišna relevantnost pogosto prevladajo nad številom sledilcev.
Vrste Instagram influencerjev po velikosti in cenah
Sledilci | Cena (Posts & Reels) | Cena (Stories) | |
Nano-influencer | < 10.000 | < $100 | $50 |
Mikro-influencer | 10.000 – 50.000 | $100 – $500 | |
Srednji influencer | 50.000 – 100.000 | $500 – $5,000 | |
Makro-influencer | 100.000 – 500.000 | $5,000 – $10,000 | |
Mega-influencer | več kot 500.000 | $10,000 | $2,500 |
Vrste TikTok influencerjev po velikosti in cenah
Sledilci | Cena (objava) | |
Nano-influencer | < 10,000 | $25 |
Mikro-influencer | 10,000 – 100,000 | $25 – $125 |
Srednji influencer | 100,000 – 500,000 | $125 – $1,200 |
Makro-influencer | 500,000 – 1M | $1,200 – $2,500 |
Mega-influencer | > 1M | $2,500 |
Vrste YouTube influencerjev po velikosti in cenah
Sledilci | Cena (video) | |
Nano-influencer | < 50,000 | < $200 |
Mikro-influencer | 50,000 – 100,000 | $200 – $5,000 |
Srednji influencer |
100,000 – 500,000 | $5,000 – $10,000 |
Makro-influencer | 500,000 – 1M | $10,000 – $20,000 |
Mega-influencer | > 1M | $20,000 |
Opomba: Na cene vpliva veliko dejavnikov (demografija sledilcev, niša itd.). Uporabite to tabelo kot referenco in izhodišče, vendar se obrnite na influencerje neposredno, da dobite njihove natančne cene. Cene so v US dolarjih, saj je članek preveden iz ameriške strani.
Izkoristite dolgoročna partnerstva in plačila na podlagi provizije
Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov z influencerji in vzpostavljanje strategije influencer marketinga lahko vodi do boljših cen in bolj pristnih priporočil. Influencerji bodo bolj verjetno postali resnično zainteresirani za vašo blagovno znamko, kar bo privedlo do bolj dosledne in privlačne vsebine.
Odnosi so pomembni
Čeprav gradimo komercialni odnos, smo vsi ljudje. Nikoli ne pozabite na to. Gradnja močnega osebnega odnosa vas bo pripeljala dlje.
Usklajenost z blagovno znamko
Izbira pravih oseb za sodelovanje je prvi nujni korak za uspešno kampanjo. Doseg, interakcija in honorar niso pomembni, če je med blagovno znamko in influencerjem velika neskladnost.
Postavite jasna pričakovanja
Jasnost je ključnega pomena. Poskrbite, da boste vsi na isti strani glede ciljev, dostav, časovnice, proračuna in plačilnih pogojev. Vključite smernice, kreativne briefe in merila uspešnosti. Ne pozabite na pravne in etične zadeve, kot so razkritje in avtorske pravice.
Med kampanjo
Spremljajte vsebine influencerjev
Pozorno spremljajte vsebine, ki jih influencerji objavljajo o vaši blagovni znamki. Redno preverjajte vsebine, merite angažiranost in dajajte konstruktivne povratne informacije.
Interakcija z njihovim občinstvom
Majhna dejanja, kot je sodelovanje v komentarjih objav influencerjev in deljenje njihove vsebine na vaših računih, lahko povečajo angažiranost in vidljivost.
Podpirajte svoje influencerje
Poskrbite, da imajo influencerji dostop do ustreznih virov, kot so vzorci izdelkov, informacije ali blagovno-znamčna vsebina.
Po kampanji
Natančno spremljajte rezultate
Definirajte želene cilje pred izbiro influencerjev. Merite rast občinstva, vtise, omembe in promet na spletnem mestu. Konverzije so končni cilj, ki bodo določale uspešnost kampanje.
Zaključek
Delo z influencerji lahko prinese izjemne rezultate, vendar le, če je pravilno izvedeno. Temeljita priprava in spremljanje kampanje sta ključna za uspeh.
Ste že sodelovali z influencerji? Delite svoj najboljši nasvet, ki smo ga morda izpustili.
Članek je preveden iz Metricool.